غذاساز کنوود مدل FDP613

غذاساز
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : کنوود
  • کد محصول : 4314267613
  • وضعیت موجودی : موجود است

ویژگی های کالای

توان : 1000 وات

عملکرد لحظه‌ای (Pulse)

جنس تیغه استیل ضد زنگ

حجم ظرف خردکن 3 لیتر

ظرفیت مخلوط کن 1.5 لیتر

قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

ابعاد 400 × 220 × 210 میلی‌متر

وزن 3.6 کیلوگرم


معرفی غذاساز کنوود حرفه ای  1000وات مدل FDP613

غذاساز «کنوود» (Kenwood) مدل FDP613، محصولی با طراحی بسیار ساده، توان بالا، مصرف برق نسبتا پایین، دستگاهی کاربردی برای آشپزخانه است. این غذاساز دارای ظرف خردکن با گنجایش 3 لیتر و ظرف مخلوط‌کن با ظرفیت 1.5 لیتر است و با جنس تیغه‌ی استیل و جنس پارچ پلاستیکی به همراه موتوری با توان مصرفی 1000 وات طراحی و ساخته‌شده است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به همزن، تنظیم سرعت به 3 حالت و قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرف‌شویی اشاره کرد. در نظر داشته باشید که کنوود، یک شرکت بزرگ ژاپنی است که از سال 1946 میلادی آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت سیستم‌های صوتی حرفه‌ای مثل پخش‌کننده و ساب‌وفر، لوازم‌خانگی و غیره فعالیت‌های گسترده‌ای دارد. همچنین کیفیت بالای ساخت محصولات این شرکت، در سراسر جهان تضمین‌شده است.

بررسی ویژگی‎های غذاساز حرفه‎ای کنوود مدل FDP613:

کنوود غذاساز FDP613 خود را با کیفیت ساخت خوب به بازار عرضه کرده است. جنس بدنه از پلاستیک مرغوب است. استفاده از پلاستیک در ساخت این غذاساز باعث‌شده با دستگاهی سبک مواجه باشیم که به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی است.

برای افرادی که در خانواده‌های پرجمعیت زندگی می‌کنند، حجم مخزن اصلی غذاساز می‌تواند از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار باشد. کنوود این موضوع را در نظر گرفته و غذاساز مدل FDP613 را با مخزن بزرگ و مناسب برای تهیه‌ی حجم زیادی از مواد غذایی تولید کرده است. مخزن اصلی خردکن در این دستگاه با برخورداری از گنجایش زیاد بالغ بر سه لیتر برای استفاده خانواده‌هایی با جمعیت زیاد مناسب است. این مخزن از جنس پلاستیک ساخته شده و با طراحی شفاف و بدنه‌ی مدرج امکان مشاهده میزان مواد داخلی را به شما می‌دهد.

این غذاساز دارای دو دیسک رنده است که برای رنده‌کردن و ورقه‌کردن مواد مختلف کاربرد دارند. یکی از رنده‌ها برای رنده و ورقه‌کردن نازک و دیگری برای رنده و ورقه‌کردن درشت کاربرد دارد. تیغه‌های به کار رفته شده در ساخت این محصول از استیل بسیار مرغوبی ساخته شده است که دارای قابلیت مقاومت در برابر زنگ‌زدگی تا در اثر شست‌وشو یا تماس با آب دچار پوسیدگی نشود. به‌این‌ترتیب طعم موادغذایی تغییر نمی‌کند و از سلامت و کیفیت آن‌ها مطمئن خواهید بود.

این غذاساز دارای موتوری با توان 1000 وات است. تنظیمات سرعت دستگاه به‌صورت پیوسته است و به‌وسیله‌ی ولوم چرخشی روی بدنه انجام می‌شود. همچنین شما می‌توانید با استفاده از قابلیت عملکرد لحظه‌ای یا Pulse، از عهده‌ی مواد‌غذایی سفت و سخت‌تر هم بربیایید. این دستگاه علاوه‌بر کارکرد اصلی خود، مجهز به یک پارچ مخلوط‌کن جانبی هم هست. ظرفیت پارچ مخلوط‌کن به 1.5 لیتر می‌رسد و می‌توانید برای تهیه‌ی 5-6 لیوان مخلوط روی آن حساب کنید. کنوود با درنظرگرفتن دو سری همزن برای دستگاه FDP613 تنوع عملکرد این دستگاه را به حداکثر رسانده است. ترکیب سری همزن با قطعه‌ی مخصوص خمیرزن باعث‌شده این غذاساز گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به پخت انواع کیک و دسر و دوستداران هنر شیرینی‌پزی باشد.